Vilken dag. Fullt upp = gött é de!

Vi har haft fullt upp idag, och det gillar vi såklart.
Nellie och jag tog en promenad till BVC när vi hade gjort oss ordning här hemma. Vägde och mätte min "lilla" flicka. Strax över 8100 vägde hon, och hela 63,5 lång...det tar emot att säga, men jag får nog erkänna att hon kommer växa ikapp mig fortare än jag kunnat ana.
Jag har alltid sagt att hon kommer vara längre än mig när hon är 13 - det sker nog tidigare än så...

Efter BVC besöket gick vi till min kära mammas jobb. Där blev jag bjuden på lunch - åh så gott, tack för det mammsen.
Och kaffe efter maten också såklart, inget dåligt ställe det där inte.

Sedan hem och umgicks med Michael. Ja, i en hel timma hann vi vara med varandra innan han skulle bege sig till jobbet. Han slutar 11:00 imorgon, det suger ganska ordentligt faktiskt.
Men man får försöka se det positiva i allt; Imorgon får vi en hel dag med honom - och det ser vi fram emot minsann!

När Michael hade åkt till jobbet blev jag & Nellie upphämtade av mamma, vi åkte med henne hem och fikade en stund. Mysigt tycker vi!
Och lilla Nellie blir, som alltid, så glad när hon får träffa och "tjöta lite skit" (som dem säger) med mormor & "morfar".
Sedan körde vi (eller mamma körde, såklart) lillebror till judo-träningen.
Då tog vi, jag, Nellie, mamma, Kent och hundarna en liten promenad...tanken var att den skulle blivit längre, men det låste så kallt - och Kent och jag var mer sugan på kaffe och wienerbröd än att gå ute i kylan - så vi fick vår vilja fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0