Nellie ♥ Maaat

Nellie har verkligen börjat bli duktig på det här med att äta. Oj, oj oj så duktig hon är. Och hon har liksom börjat förstå det hela lite bättre nu, allt hamnar inte längre i ansiktet och på haklappen - hon får faktiskt i sig det mesta!

Idag åt hon jätte bra med mat, potatis med palsternacka och lite majspuré - hon blev nog ganska mätt, för det var inte farligt mycket ersättning som behövdes därefter.

Till kvällsmat här nu har hon ätit havregrynsgröt och päronpuré - tror ni hon tyckte om det? Ohja! Hon åt upp nästan en hel (faktiskt ganska stor) portionen. Och bara lite lite rsättning behövdes för att göra henne helt nöjd.

Efter många om och men sover hon nu...jag ska ta tag i allt här hemma (ser ut som här slagit ner en bomb), saker överallt, fullständigt kaos! Och det är bara mitt eget fel, för jag är den som dragit fram allt idag...skit - hur har jag hunnit?
Men men, bara att ta tag i det hela - och sedan krypa ner tätt intill min lilla prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0