Lovely Replay!

Åh, jag har hittat ett par så söta skor - till lilla Nell såklart!


Ja, är de inte helt fantastiskt underbara?!
Jag vet att dem finns i större damstorlekar också, så kanske borde jag införskaffa två par - varsinna matchande par till mig och min lilla flicka.

Egentligen var det inte denna sko jag ville visa...det är såhär att jag sett världens sötaste Replay (för baby) stövlar, kostade 800 kr men REA:s nu ut för 400 kr. Tyvärr hittade jag dem inte, men google tog mig till annat fint.

Och när jag ändå googlade kom dessa upp;

Jag äger ett par sådana faktiskt, men de är inte alls lika vita och fina längre...hmm - jag skulle nog ha köpt dem i svart (finns i svart också) som Michael tipsade om då jag köpte dessa vita.
Men jag är nöjd ändå, om jag får köpa ett par svarta också - hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0