Jag är så bra mamma jag bara kan

Denna fina text har cirkulerat på Facebook som status ett tag, och jag kan inte låta bli att gilla den;

Jag har burit ett barn i magen, sovit med det på bröstet mitt.
Jag har kysst små tår, torkat bort tårar.
Jag har blivit spydd och kissad på, tillbringat sömnlösa nätter för att få det till att sova.
Men jag vill inte byta för allt i världen!
Jag har långt ifrån någon modellkropp,
men när jag ser mig i spegeln ser jag en mamma
- och det finns ingen större välsignelse!

Precis så ser jag på rollen som mamma, det skulle kunna varit mina egna ord.

Trots tuffa perioder finns det ingen stund då jag skulle vilja byta till någon annan...jag njuter även under de svåra stunder.
Jag är långt ifrån nöjd med min kropp, men å andra sidan var jag inte det innan graviditeten och förlossningen heller, men vad gör det?
Jag gör mitt bästa, varje sekund varje minut varje timma under varje dag (för alltid ska jag göra det) för att vara en så bra mamma jag möjligtvis bara kan åt min lilla Nellie!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fin text! Kommer med en länk åt dig då jag har lite data tid. Där står de hur man gör de mesta som har med designen att göra. Kollar mest bloggen från mobilen.

2011-03-14 @ 17:04:30
URL: http://jagerving.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ja, fin facebookstatus!



Svar: tack så mycket för din kommentar. Jag beklagar att din farmor också god i cancer :( dumma dumma cancer. Tack för att du visade ditt stöd, det hjälper. Även om ingenting kan göra det bra. Det gör så ont!! Jag saknar honom så....

Kram

2011-03-14 @ 18:22:15
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0