De mest underbaraste gummistövlarna i världen (Replay)

När vi var på Freeport häromdagen hittade jag ett par Replay gummistövlar. Ingen kan väl ha missat hur mycket jag hatar hatar hatar gummistövlar och tycker verkligen att det är någonting av det töntigaste jag sett.
Ja, till och med Hunter´s!
Men - ett par gummistövlar från Replay känns lockande faktiskt!

Dock var den gummistöveln, av mitt käraste märke, på Scorette på barnavdelningen - vilket innebar storlek 31. Och vet ni vad? Jag lyckades tränga i mina fötter i dem!
Försökte övertala Michael att det faktiskt gick, ja han såg det själv...men han tyckte ändå inte om iden att köpa mig ett par gummistövlar i 6 storlekar för små...och jag håller kanske med (till viss del) för jag hade kanske fått ont efter ett tag.

Men nu ska ni få höra;
Idag när jag var på Kungsmässan gjorde jag givetvis ett besök på Nilson Shoes, och vad hittar jag där? De fräckaste snyggaste läckraste mest underbara gummistövlarna i världen!

799 :-

Vad tycks?
Jag fyller år i början av April, så nu behöver inte folk vara oroliga för att inte hitta present - jag önskar mig dessa - tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0