Älskade liten mår inte allt för bra.

Nellies temp har stigit, stackars liten. Sedan hon vaknade imorse har tempen legat och pendlat mellan 38,3 - 38,1 och upp och ner. Ingen jätte oroväckande temp egentligen, men i alla fall för hög temp efter att hon sovit.

Nu innan jag la henne låg den på 38,7 - älskade liten!
Hon fick Alvedon och mat, och en ny torr blöja såklart - och efter lite mys och några pussar i pannan somnade hon gott. Jag är dock orolig för hur länge det varar... Men om jag har tur hjälper Alvedonen henne, och hon (eller vi) får sova gott inatt.

Jag befarar en tuff natt om det vill sig illa...och eftersom att jag inte är kry jag heller (glömmer på något sätt bort att jag är sjuk, all min energi och mina tankar går till Nell), är det verkligen dags för mig också att gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0