Spännande dag att se fram emot imorgon

Imorgon ska vi våga något nytt minsann... Familje tripp till Gekås. Ska verkligen bli spännande att prova på det! Spännande att se vad Nellie tycker om det...
Någon som gjort detta med litet barn - hur gick det i sådana fall?

Tackar storebror Patric för lånet av Baby Björn selen, det är något av de få saker som fungerar när Nellie är surpuppa - vet inte hur vi skulle klarat oss utan den.
Suverän hemma, toppen att ha med sig hem till andra och utmärkt att ha i vagnen för att hänga henne på mig när hon tröttnat på att ligga i vagnen på exempelvis Kungsmässan.
Den kommer garanterat till användning på Gekås imorgon!

Kommentarer
Postat av: carina

Fick du inte låna den mer?

2011-02-07 @ 17:21:35
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Qarolinee

Jo då, jag har den fortfarande...den tänker jag minsann inte lämna ifrån mig i första taget :)

2011-02-07 @ 18:10:32
URL: http://qarolinee.blogg.se/
Postat av: Charlotte

När hon fortfarande e såpass liten så kommer d gå jätte bra på GeKås ska du se =) Speciellt om ni har bärselen o hon gillar att sitta i den! =) Have Fun ;)

2011-02-07 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0