Promenad i vårvädret, det behövdes!

Eftersom att vi satt inne konstant hela dagen igår, Nellie och jag, när Michael jobbade, på grund av att jag var sjuk så kände jag idag ett stort behov av frisk luft. Både för min, men framför allt för Nellies skull. Och vädret var ju helt underbart!
Så trots att jag inte känner mig helt hundra bra ännu beslutade jag mig ändå för att ta en promenad, för att Nellie skulle få komma ut en liten sväng. Jag tror att hon mår bra av lite frisk luft varje dag, även om det bara blir en liten promenad - även det lilla gör gott.

Vi promenerade ner till Kungsmässan för att köpa "Alla hjärtans dag"-presenter till bästa pojkvän och pappa Michael. Undrar om vi inte ska tjuvstarta om fira ikväll?! Med tanken på att Michael jobbar fram till 20:00 imorgon så går ju hela dagen utan att vi får uppvakta varandra...
Hmm, spara eller mysa ikväll? Vi får väl se hur vi gör.
Något vidare mys med gott att äta bli det ju inte i alla fall, jag har försökt peta i mig lite sallad under dagen och det har väl gått sådär...hmm.

Nu ska jag krypa ner i soffan igen, och mysa med gos-Nellie som vaknat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0