Nellies (snart) nya vårkläder!

Idag blev det en tur på Kungsmässan. Nellie och jag promenerade dit för att möta Josefin & The, och Marit. Vi tog en kaffe och gick sedan igenom samma affärer, i ungefär samma ordning - som alltid.
Josefin och jag skulle nog lätt kunna börja jobba i vilken butik som helst på Kungsmässan - vill ni veta vart någonting hänger, vilka storlekar som finns och vad som matchar till? Fråga oss!

Detta fina hittade jag till Nellie på H&M, men eftersom att jag hade en rabattkupong (20%) här hemma lät jag de hänga kvar, och går istället ner och handlar det imorgon - med kupongen med mig.

Supersöt vårjacka, som är vändbar. Då kan man väl säga "två jackor i en"?!
Det blir ju nästan "Ta två betala för en"


Och dessa superfina matchande skorna till jackan är ju bara ett måste!
Ja, så det ska minsann ner i en påse, hängas på vagnen och in i Nellies garderob imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0