När saker skriker; For heavens sake, please just buy me

Jag glömde berätta vad jag stötte på under min lilla runda på Kungsmässan förut. Ta en titt på det här;

"For heavens sake, please just buy me.
It´s what you want and what I want"
Den söta "lock-skylten" hängde på en väska från Friis & Company.

Förhoppningsvis kan alla nu förstå mig när jag ibland kommer hem med saker för att exempelvis "Skorna ropade på mig"... Denna väskan bad ju verkligen om att få följa med mig hem, men jag lämnade kvar den - i hopp om att få den inslagen istället - ja, tänk om man kände tomten lite bättre - för jag är faktiskt riktigt riktigt riktigt snäll!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Kanske är såna lappar jag ska ha på smådjursburarna i min zoobutik =)



Kul att du är med i veckans blogg!

2011-02-11 @ 08:57:43
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0