När magen bråkar med Nellie...

... Det var en gång...
Hmm, ja - rubriken lät som en titel till en saga. Jag ska nog skriva en sådan! Men inte här och inte nu.

När Nellies mage bråkar med henne (vanligt magknip, som de flesta bebisar har mer eller mindre) tycker hon om att ligga på mage.

Antingen trivs hon bra över mina lår och hon vilar huvudet gott på sitt gamla bo - min deg-mjuka mage;



Och ibland tycker hon också om att ligga på mage i soffan, och lägga huvudet på kudden;


Alla småbarnsföräldrar vet ju att bebisar inte rekommenderas att sova på mage, på grund av "plötslig spädbarnsdöd". Så givetvis lämnar jag henne aldrig ensam när hon somnar så...ligger hon på mig har jag ju full kontroll över henne, och somnar hon så i soffan sitter jag bredvid henne och kontrollerar henne.

Kommentarer
Postat av: Maria Lundstedt

Vad spännande din blogg är! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =) Ha en kul dag =P

2011-02-23 @ 18:18:36
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0