Mysig social kvällspromenad med Nell

Nellie och jag har precis tagit en snabb kvällpromenad. Jag tror minsann att jag slog rekordet på hur fort man kan ta sig till Kungsmässan och Kvantum!
Och nej - anledningen till att jag nästan sprang var inte för att någon klänning eller skor lockade - det var regnet som piskade mig! Men trots ett jävla skit väder och massa regn var det faktiskt riktigt skönt med lite luft, och väldigt mysigt att promenera med en Nellie som låg och pratade med mig halva vägen - tills hon somnade.

Paraply har jag givetvis inte...det är ju nördigt. Hmm... Dessutom ligger vårt paraply i bilen, tror jag - så jag fick ingen nytta av det.
Skrev desperat till grannen, Ella, och bad om att få låna. I samma stund som jag får svaret "Javisst" tackar jag nej och säger att jag skyddar mig med luvan istället. För jag är så jäkla tyff minsann!

Nu ska här fixas och donas lite innan Michael kommer hem ifrån jobbet. Ikväll blir det mys på hög nivå här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0