Michaels 25 års dag

Som jag berättade jobbade han hela dagen, 09-20. Segt, men men...det är ju så det är. Och vi hade nog inte firat på något speciellt sätt om han var ledig.

Lite firande blev det på kvällen i alla fall, eller lite paket givande i alla fall.
Länge, länge, länge har både Michael och jag gått och suckat efter ett par skit snygga Replay skor som vi velat att han ska ha, men det har liksom inte blivit så att vi köpt dem.
Men igår fyllde han 25, så jag tyckte att den dagen förtjänade någonting extra, så dessa fick han;


Han fick lite annat smått och gott av mig också. Två skjortor, en Animal och en Rip Curl. Och två T-shirtar. Ganska tråkiga paket egentligen, bara mjukt (förutom skorna), och det känns som att jag nästan varje gång jag är ute och shoppar kommer hem med nya kläder till honom...av den anledningen kändes det så vardagligt att bara ge honom muka kläd-paket. Så det var ju tur att jag kom ihåg skorna han länge velat ha - och att han fick dem på sin stora dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0