Längtar/saknar - sommar och ett par tuttar, tack!

Idag känner jag en extrem längtan...längtan efter sommar, värme och sol!


Michael och jag - En härlig dag i Köpenhamn.
Nellie var faktiskt också med, men hon låg i magen (ja, mitt glas är alkoholfritt)


En härlig dag vid poolen, hos Niclas Hugosson.

Ja, underbar sommar. Jag längtar efter en ny - sommar sommar sommar!

För att jag ska kunna visa mig i tighta kläder, eller i bikini till sommarn är det nog bäst att jag börjar arbeta för att bli av med den "degiga" magen jag har.
Och tuttarna - vart i helv*** har de tagit vägen? På den översta bilden ser dem nästan enorma ut...kan inte påstå att de är detsamma nu...
Men å andra sidan - det är det väl värt med tanke på vad man fått för det!


Nellie Chanelle strax efter födseln.

Kommentarer
Postat av: Ida och William

Heter hon Nellie Chanelle? :-)

2011-02-05 @ 11:55:17
URL: http://gbgida.blogg.se/
Postat av: Qarolinee

Ja; Nellie Chanelle :)

Men Chanelle är ju andranamn, Nellie tilltalsnamn. Så Chanelle säger vi ju aldrig, men jag tycker det låter så fint ihop :)

2011-02-05 @ 13:17:53
URL: http://qarolinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0