Jag fick förbli fika sugen ett tag till...

Imorse åkte vi till Ikea...först var tanken att vi skulle äta frukost där - det brukar vara mysigt. Men vi kom iväg för sent...istället tänkte vi nöja oss med en fika helt enkelt. Jag såg fram emot en kaffe och en kanelbulle. Men det förbannade fiket var tydligen stängt på vardagar, endast restaurangen öppen. Hmm - väldigt konstigt tycker jag...

Finns ju i och för sig fika i restaurangen också...men  vem fan har lust att i lunch tid ställa sig i kön bland 124 hungriga vargar som dregglar efter den billiga köttbulletallriken?

Vi köpte ingenting på Ikea, ingenting alls faktiskt. Hmm, konstigt - men bra för plånboken såklart.

Eftersom att jag inte fick fika på Ikea åkte vi istället till Maxi och köpte med oss bulle och begav oss hem till Niklas & Thea som mer än gärna tog emot fika besök. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0