Jag är så förbannat bra!

Hej och hå...jag har hunnit handlat - ja vi fick hem allt vi behövde. Sedan började jag med lite förberedelser inför ikväll, det gäller att passa på när Nellie sover tänkte jag. Precis när jag började vaknade hon såklart - och inte på den rätta sidan... Oj så arg hon var, det hjälpte inte ens att jag bar omkring på henne.

Såg i hennes ögon att hon var otroligt trött, så jag tog på henne overallen och gick ut på en promenad till. Och i vagnen somnade hon såklart gott.
Och för en gång skull har hon nu sovit bra i vagnen nere i hallen...vanligtvis dröjer det inte mer än 5 minuter innan hon vaknar efter att jag ställt in vagnen - men nu verkar det ha gått bra, beror väl på att hon var så hemskt hemskt trött förut.
Jag har hunnit med en hel del, inte mycket kvar nu...det som är kvar är sådant som inte kan förberedas, så det får jag liksom göra strax innan Michael är på ingång.

Nu väntar jag på att Nellie ska vakna, då blir det bus och god innan det återigen är dags för henne att äta. Det är mycket mat som ska i de små minsann, och hälften kommer upp - hihi.

Nu ska jag andas ut en stund här framför datorn, njuta av en kall cola och ta 5 minuters lugn och ro innan sötnosen där nere vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0