Imorgon är ingen vanlig dag...

Nellie och jag har precis kommit hem efter en liten promenad, och en snabb stressande shoppingrunda.
Michael fyller år - imorgon...shit, tiden går alltså. Jag trodde (hade i alla fall planerat) att jag skulle ha gott gott gott om tid i valet av present - men så blev det inte...fick stressa omkring idag i sista sekund liksom.

Det var inte det lättaste att hitta någonting kan jag lova. Jag köper på tok för mycket små paket till honom titt som tätt, så det finns ingenting kvar för fantasin. Och det han tidigare under den senaste tiden sagt att han önskat sig och velat ha har jag liksom redan gett honom. Kläder, klocka,  parfym med dusch gel osv. Nu fanns det typ ingenting i någon affär som han inte redan har...ingenting han skulle vilja ha i alla fall.
Till slut, efter mycket stress och ångest, många om och men, hittade jag någonting som fick duga...inget kul alls, men det var allt vad fantasin räckte till. Och det enda jag kunde hitta överhuvudtaget faktiskt.

Nellie sover i vagnen i hallen, men vaknar garanterat vilken minut som helst. Hon har ju en förmåga att göra det ganska strax efter att barnvagnen stannat till och det inte längre rör sig och guppar.
Jag ska försöka hinna ta hand om maskinerna som blivit klara här hemma medans vi var iväg, tvätt och disk. Ja, det är bara att sätta igång med viktigare måsten än att sitta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0