Ikväll ska här bjudas på gott minsann!

Nu har jag skrivit inköpslista inför kvällens mys. Här ska serveras trerätters när Michael kommer hem från jobbet ikväll...

Nellie tar en powernap, men vaknar nog snart och vill återgå till buset som hon somnade ifrån. Och strax därefter är hon nog lite sugen på mat. Efter maten tar vi en promenad och handlar hem det som behövs...och sedan sätter vi igång med förberedelserna.
Tyvärr kan jag inte tala om vad det blir för smaskigt som ska serveras, det ska vara en överraskning för Michael. Jag får tala om det för er lite senare, kanske med en läskande bild.

Hur det ska gå att fixa trerätters med Nellie hemma får vi väl se, men det går säkert bra - om hon är snäll och go - och det är hon faktiskt för det mesta.
Om inte annat får jag passa på att göra lite då och då, när hon sover små korta svängar emellanåt. Och skulle det bli svårt att hinna klart i tid får väl Michael i värsta fall leka med Nellie en stund när han kommer hem så jag får gjort det allra sista.
Och skulle det i värsta fall krisa ordentligt får jag skicka honom ett panikslaget Sms och be honom köpa med sig pizza hem istället - haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0