Fel prioriterad tid - som vanligt!

Lilla Nell ligger i soffan och sprattlar glatt med benen - det var dags att vakna nu tyckte hon. Tror ni att jag hunnit med det jag hade tänkt då - tror ni jag är sminkad och vacker? Åh nej...och varför inte? För att jag spenderade tiden här framför datorn, samtidigt som jag tog hand om tvätt och disk...så typiskt mig - man får helt enkelt skylla sig själv när man prioriterar på det sättet.

Dags att lägga Nell i overallen och förflytta henne till vagnen för att ta en promenad - vi ska nog gå en extra sväng idag - för det ser ut att vara fint väder. Varm jacka på mig och sedan traskar vi ut...promenad och Kvantum - hoppas jag slipper träffa någon jag känner idag...för jag hinner nog inte ens borsta håret - illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0