BB - Tills döden skiljer oss åt!...

...eller i alla fall tills det är över.



Ja, från och med nu är jag en gift och mycket upptagen kvinna.
Igår började det vi länge längtat efter, hela dagen räknade vi ner timmarna och klockan 21 small det - äntligen!

Vi var ju tvugna att skaffa oss Big Brother 24/7, och igår satt jag vaken på tok för länge och följde deltagarna under deras första natt i huset.
Dock var jag något förnuftig och gick och la mig till slut, Michael däremot satt bänkad och följde kameravinklarna till 03-tiden. Det är livsfarligt det här!

Från och med nu skyller jag också min trötthet och sömnbrist på Michael, ja - att jag är trött, halv grinig, att här inte längre tvättas eller städas, att jag inte har tid att duscha - allt är hans fel!
Visst kan man väl tycka att det är jag själv som väljer hur länge jag ska sitta och titta, och ingen tvingar mig att vara vaken egentligen. Men det är ändå Michaels fel!
Hade han inte köpt BB 24/7 hade jag ju gått och lagt mig som vanligt när Nellie somnat mellan 22-23-tiden. Så är det inte längre...det blir långa, trötta dagar och få sömntimmar de närmsta 99 dagarna!

Och vad vi gör just nu behöver jag ju omöjligt tala om... Nellie sover i bärselen på mig. Michael och jag sitter i soffan och följer deltagrna. Lillebror är här, vi försöker få honom intresserad också - han har tydligen redan bestämt sig för att ansöka inför nästa säsong. Tar dem emot en (då) 8 åring tro? Blir spännande att se!

Måste genast stänga ner här, jag får ju inte missa någonting på TV:n.
(Som ni ser har jag till och med skapat en ny kategori i bloggen, "Big Brother", den kommer nog behövas - för det blir nog en del skriverier om detta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0