Shop until I drop

Igår var jag och Nellie och tog en fika på Kungsmässan med Nellies farmor. Myspys!
Sedan tog vi en shopping runda, för det tyckte jag att vi var värda.

Jag köpte en tunnare mössa till Nellie, ingen sommar mössa (inte riktigt så tunn) men lite mer vårmössa. Den hon har haft hittills är numera alldeles för varm.
Även den nya blev en rosa Hello Kitty. Fixar bild på detta, men inte just nu...
Jag köpte också Nellies första hårband, rosa med rosett. Ska fota henne med det någon dag - hon kommer bli söt som en docka!

Och jag själv unnade mig nya underkläder...det såldes på REA, inte varje dag man får matchande set trosor och bh för totalt 80 :-, kan ju inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0