Om och om och om igen.

Natten till igår var ju sådär lagom kul...
Nellie vaknade en gång i timmen. Shit! Hon ville ha nappen, spottade ut nappen, ville ha den igen och om och om igen. Hon sparkade av sig täcket, jag la på henne det, ett tag efter sparkade hon av sig täcket, jag la på henne det igen, och om och om och om igen. Hon hade hamnat liggandes snett över sängen, jag rättade till henne, och även det om och om och om igen.

Gäsp!

Nellie som faktiskt sedan hon föddes har sovit otroligt bra verkar ha kommit in i en period då sömnen inte alls är stabil...
Jag misstänker att det är drömmar titt som tätt som stör henne också, för det händer att hon både skrattar och gråter - jag tittar till henne och inser att hon gjort detta i sömnen.
Lilla snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0