Zombie-trött!

Trött, tröttare, tröttast...idag känner jag mig sjukligt trött, trots att jag sovit bra inatt. Vaknade en gång av kramp i vaderna, jag trodde det var förbi men det verkar ha återkommit nu. Men jag vägrar att klaga, för i slutändan är det värt allt och jag skulle gå igenom det om och om igen för min lill* skatt.

Ikväll blir det hockey...jag är egentligen inte taggad alls - och det är ju lite tråkigt när man känner så inför någonting man annars brukar se fram emot flera dagar innan.
Men det beror väl på tröttheten, och bristen på kläderna som passar, och att jag faktiskt börjar känna mig lite tung trots att folk inte alls tycker jag ser så stor ut (och jag bara gått upp 1 kilo under tiden hittills, skrämmande egentligen) och inte är allt för sugen för att stå upp och trängas i 20 minuter gånger tre.
Men det blir säkert trevligt när man väl kommer dit får man väl hoppas - annars får jag väl sätta mig i ett hörn på en ledig stol och hoppas att tiden går fort så jag kommer hem.
Och för att jag med glädje ska vilja gå på nästa match hoppas jag innerligt att spelarna sköter sitt jobb bättre idag och inte åker omkring och leker yra tomtar på hal is.

Nu ska jag ta mig någonting lätt att äta och se vad dagen har att erbjuda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0