Om man inte bottnar måste man simma!

Vilken härlig dag, verkligen verkligen verkligen.
Varit i simhallen och lekt fisk med Michael & älskade lillebror. Michael & jag släppte honom i det djupa vattnet och tvingade honom att simma fram och tillbaka mellan oss - och eftersom att han insåg att han sjönk och inte bottnade om han inte simmade så tog han faktiskt ett och annat simtag fram och tillbaka.
Grabbarna busade med rutschkaneåkande också, jag vågade mig inte på det - är nog en liten fegis.
Och dem njöt också en stund i bubbelpoolen, jag satt på en stol vid sidan och och tittade på - och längtade i...men nästa gång vi besöker en simhall (det sker ju inte så ofta) så ska jag sitta där och bara njuta så länge bubblorna är igång, sedan ska jag sätta mig vid sidan om och bara vänta tills den startar igen!

Efter besöket i simhallen åkte vi till Freeport...idag igen - ja. Vi lämnade tillbaka Fox tröjan jag köpte till Michael igår, eftersom att den inte passade - och rätt storlek fanns inte inne.
Tog givetvis också en sväng till leksaksaffären, det går ju inte att passera den med ett barn och säga "Där går vi inte in" och vilken tur att vi gick in - där var det legobygg tävling.
Jonathan deltog och det gick ut på att bygga ett så högt torn av lego på 1 minut. 24 cm blev hans resultat. Och alla deltagare fick en påse med presenter, så det var ju kul för honom.

Har du en blogg, och vill tjäna lite extra pengar?
Gör som jag - bli medlem här:
www.zanox.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0