Nu är nästan allt rent och fint

Det är helt otroligt, jag är faktiskt förvånad över mig själv och jag måste få känna mig lite stolt och vara lite skrytsam. Det förtjänar man ibland, och jag förtjänar det nu!
Jag hann faktiskt med allt...det trodde jag aldrig. Det blev lite stressigt här nu i slutet, men nu är jag klar...och genom svettig minst sagt! Hade verkligen verkligen behövt ta en dusch, men tiden räcker inte alltid till...jag får skjuta upp det och ta hand om den biten när jag kommer hem istället.

Har nu bara mig själv kvar som ska fixas, och jag har 15 minuter på mig att göra detta. Hinner jag? Nja - jag tror inte det...och speciellt inte eftersom att jag tar 5 minuter åt att sitta här. Helt dumt tänkt, men så blir det ju ibland.
Allt är skinande rent och luktar gott här hemma, ja allt utan jag...hade som jag nämnde behövt både en dusch och en massa smink, men idag får jag vara naturlig och tar en snabb dusch i parfym istället. Resten får fixas när jag återkommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0