Nu är det "kurera-mig-dagar" som gäller

Jag är vaken och på benen, förkylningstillståndet är sig likt - har gått åt varken det bättre eller sämre hållet, men så länge det inte blir sämre bör man väl inte klaga...då vet man ju på något sätt att det trots allt, fast man inte känner det just nu, bör gå åt rätt håll sakta men säkert. Och jag är säkert frisk snart igen!

Eftersom att helgen är ganska fylld av det ena och det andra är det viktigt att jag kurerar mig nu de två sista dagarna, idag och på torsdag. Så det får bli lugna och stillsamma dagar för min del.

Michael har precis åkt iväg till skolan, han har terminsstart idag.
Eftersom att jag ska gå hemma hela dagen hade jag velat se till att här är tipp topp när han kommer hem, jag hade velat ta hand om tvättkorgen som börjar bli fylld, jag hade velat damma, dammsuga, tvätta golv och så mycket mer. Men jag borde kanske ta det lite lugnare än så, och hoppas att han har förståelse för detta - men det har han väl såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0