Nervositet!

Nu står bakverken i ugnen...känns lite spännande det här. Och jag är faktiskt nervös får jag nog våga erkänna... Tänk om det nu visar sig att problemet inte låg i vår gamla ugn, utan att det helt enkelt är så att jag är en usel bakare? Ja - blir det fel på detta så får jag väl erkänna att jag helt enkelt inte ska slösa mer ingredienser på dåligt bakeri.

Hittade ett recept som lät gott, kladdiga chokladmuffins. Hoppas nu de blir så goda som bilden på receptet visade. Om inte får jag bara acceptera min okunnighet och ge fan i att försöka igen.
Det är ju lite som folk som söker till Idol men inte kan sjunga, de får kritik och förhoppningsvis inser dem att sångkarriären inte passar dem.

Bara resten kvar att göra, i ständings väg...men av någon anledning fastnar jag i stolen här. Men nu får jag dra mig härifrån - igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0