Mysigt morgonkaffe sällskap, sötnöt Linn

Jag gick upp tidigt imorse, skadar väl inte eftersom att det inte sker allt för ofta.
Väckarklockan ringde 08:30, dags att gå upp för att vakna till liv och invänta härligt sällskap. Linn kom och fikade, med sig hade hon sin bror. Blev kaffe och tjöt, tjöt, tjöt - sånt som jag gillar.
Hoppas hon kommer snart igen!

Nu ska Michael och jag åka iväg till Ikea, egentligen vet vi inte vad vi ska göra där - men det är väl ett roligt sätt att fördriva dagen på. Lite farligt är det kanske, nästan som att gå in på Gekås tycker jag - man går in och vet inte vad man behöver men går ut och har en och annan påse med sig. Packar upp när man kommit hem och undrar "Vad ska jag med denna till?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0