Mysig / Nördig skogspromenad

Igår var vi i Varberg, Michael och jag. Och nej - det var ingenting med bebis, som folk kanske plötsligt tror om man nämner Varberg nu för tiden.
Vi var där och hälsade på Michaels mamma, min svärmor och skattens farmor - oj så många kallelser, eller vad man nu kallar det.

Var skönt att se att hon var pigg och mådde bra, trots allt. Och kändes bra att jag kunde följa med denna gången, för det kunde jag ju inte sist Michael åkte eftersom att jag då var dunder förkyld. Förkylningen kvarstår dock, men inte riktigt illa...

Sedan åkte vi ut till skogen på eftermiddagen för att plocka olika växt sorter till ett skolarbete Michael har. Mysigt tycker jag att det var, nördigt tror jag Michael nämnde det som.
Och därefter hem till mamma & Kent som bjöd oss på middag - och vi blir lika tacksamma varje gång det sker...för jag hatar att laga mat, och Michael tycker inte att det är roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0