Lördagen har passerat, nu söndag.

Ja och som jag nämnde, i tidigare inlägg, hade vi som sagt var folk här i fredags. Det blev lite partaj, men inte riktigt så sent som de två andra förbi passerade helgerna.
Eftersom att folket som var här skulle vidare ut på krogen så lämnade dem i taxi 23:30. Tjat om att vi också skulle följa med, men jag kände ingen lust och orkade faktiskt inte. Jag tycker nog ändå att jag orkar med ovanligt mycket, med fester till 06-tiden osv., och krogen har varit besökt ett flertal gånger trots graviditeten och en viss trötthet. Jag måste ju få säga nej ibland, med risk för att verka tråkigt - men det skiter jag i.

Igår var vi hos svärföräldrarna, blev spontant inbjudna på en liten kräftkväll. Kräftor, vitlöksbröd och godis. Mysig kväll vi fick där i soffan framför tv:n...och jag hamnade i en sådan go ställning så jag höll på att somna fram emot slutet, lutandes mot Michael.
En avkopplad, lugn och skön lördag med andra ord!

Nu ska jag strax åka och jobba, ska bara dricka upp mitt kaffe och få ögonen att vakna till lite till. Trött idag, men piggnar med all sannolikhet till snart.
Sedan ville Michael spendera ännu en dag på Kungsmässan - det gillar vi på söndagar eftersom att vi är fullt överens om att söndagar är den tråkigaste dagen i livet...och då måste man göra någonting annat än ligga och vara död sill i soffan - det sparar vi till kvällen då det kanske blir film-mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0