Kunde fredagen bli bättre?

Dagen igår kunde inte ha blivit bättre, allt var ju bra - och trots att det hände mycket och emellanåt kändes lite stressigt så var det en alldeles underbar dag. Älskar när man får umgås med folk man tycker om!

Tog ju en shoppingrunda med mamma & Kent under tiden som Jonathan var på barnkalas. Jag köpte två ramar och en tröja på Fox till Michael. Tyvärr passade inte tröjan, så den får vi åka iväg och byta idag. Ja, det var faktiskt allt jag shoppade - hittade ingenting till mig, men så brukar det ju vara nu för tiden. Men å andra sidan köpte jag ju mig en jacka häromdagen som jag är supernöjd med, så jag ska såklart inte klaga det minsta.

När kalaset lillebror var på var slut åkte vi hem till mig och fikade, Michael jobbade fortfarande - men han kom hem strax därpå. Med sig hade han då min älskade vän Linn!
Mamma, Kent & lillebror stannade en liten stund. Drack kaffe och provsmakade mina muffins som visade sig vara väldigt populära - bara två kvar nu, så jag får nog baka en sats till idag.
Sedan när dem åkt myste vi i soffan, jag, Michael & Linn. Tittade på hockeyn, som tyvärr inte gick bra alls...fy så pinsamt! Sedan pratade vi om allt och ingenting, det är så det brukar bli när hon är här - härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0