Kanske blir det mössa för min del i helgen

Michael hade massagetid inbokad idag, och oj så skönt han tyckte att det var.
Under tiden som han var och njöt var jag hemma hos mamma, eller mamma var iväg på brottning med lillebror så jag var hemma hos Kent helt enkelt. Vi tjötade och lagade mat, eller för att rätta till det - jag tjötade och han lagade mat.
Sedan kom Michael och vi åt middag. Han var nöjd med massagen minsann...
När mamma och lillebror kom hem blev det kaffe och mer tjöt. Och sedan dags att åka hem för att fixa och dona eller inte göra någonting alls.

Just nu sitter jag med massa brunt klet i huvudet...hårfärgning pågår. Behövde verkligen göra någonting åt det nu, får hoppas detta blir bra. Det återstår att se, och blir det för hemskt är det ju nästan såpass kallt ute så man kan ta på sig en mössa för att dölja den dåliga färgningen i sådana fall.

Imorgon är det begravning ja...och jag har ingen aning alls om vad jag ska ha på mig. Men det får bli morgondagens bekymmer, jag orkar faktiskt inte vara så ordningsam och ordna allt sådant i förväg, det finns det inte ork till - jag gräver fram någonting imorgon innan vi beger oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0