Jag tar emot priset!

Jag tror att om pris hade utdelats till världens sämsta bloggare så hade jag garanterat vunnit - grattis till mig! Kanske kan någon införa ett sådant pris?! Varför är det bara duktiga, flitiga och bra bloggare som får ta emot pris och blir omskrivna? Kan inte den sämsta få lite lite uppmärksamhet?

Helgen har varit fullspäckad kan man väl säga, eller i alla fall större delen utav den.
Den återkommande kräftskivan i lördags, hos mamma & Kent. Och det var lika trevligt som förra året, den enda skillnaden var att jag var nykter i år - men det mådde jag ju bra av dagen efter, så det är absolut inget klagande över det.
Söndagen spenderades i lugn och ro, det blev en dag/kväll på soffan till största del. Michael hade liksom inte orken att göra någonting mer avancerat än så dagen efter, och det får man ju förstå.
Under kräftskivan nästa år får vi vara inställda på att ta det lite lugnare, båda två trots att jag då också kan partaja lite...för då har vi ju en extra stol vid långbordet där skatten sitter och förgyller vårt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0