Jag måste inte alltid ha, ibland blir jag "tvingad" att köpa!

Innan middagen idag var vi en sväng på Kungsmässan. Inte för att shoppa, utan mest för att titta... Jag är nog en ganska bra flickvän på just det sättet ändå, jag kan gå igenom flera affärer utan att jag måste ha en påse med mig därifrån.

Igår shoppade jag i och för sig, men det var snarare för att Michael nästan tvingade mig. Jag har länge länge länge pratat om att jag skulle vilja ha en skinnjacka, igår hittade jag en supersnygg som jag blev smått förälskad i - och Michael tyckte minsann att jag skulle ha med mig den hem - eftersom att priset var ungefär det halva i jämförelse med de andra jackorna jag tittat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0