Jag är uppenbarligen ingen shopaholic!

Och dagen? Ja, denna onsdag har sprungit iväg precis som alla andra dagar i veckan.
Jag hann knappt kliva upp ur sängen imorse innan Michael frågade "Vad ska vi göra?" Jag hade helt enkelt inte tid att slå upp ögonen innan sminket skulle på och vi skulle iväg. Men jag gnäller inte, tycker det är ganska kul att det händer saker såklart.

Ner till Kungsmässan begav vi oss, men hade inget större ärende där egentligen. Jag tittade på en kofta som jag flörtade lite med häromdagen när vi var där och som jag drömde om natten till idag, men jag är så diciplinerad så trots att den passade perfekt och såg jätte bra ut så nöjde jag mig faktiskt med att bara prova den. Återigen ett besök på Kungsmässan utan minus på kontot!
Därefter tog vi en tur till ICA Maxi, och där försvinner som alltid några hundralappar, men det känns mer okej att lägga pengarna där eftersom att det fyller på frys och kyl istället för garderoben som faktiskt redan är överfylld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0