Igår blev jag spontant utbjuden på middag

Vilken härlig eftermiddag och kväll det visade sig bli igår.
Fick ett samtal från Michael, han ringde nerifrån parkeringen efter skolan och frågade "Är du klar?" Klar för vadå, tänkte jag...var absolut inte klar då jag satt här med myskläder, snuvig näsa, hostig hals och såg ut som att jag inte sovit på tre veckor eller borstat håret på ett halvår.
Vi skulle ut och äta, hade han spontant bestämt. Och inte kan man ju tacka nej till en sådan överraskning...så jag gjorde mig i ordning och vi begav oss till Buffé och åt gott.

Mätta och belåtna åkte vi sedan till Fjärås och drack kaffe med mamma & Kent. Där fastnade vi som vanligt ett litet tag extra än vi tänkt, men det blir ju lätt så när man har trevligt.

Sedan hem och över och knacka på hos grannen...där vi fick titta på massa bebis grejer hon ska göra sig av med. Nu måste vi bara bestämma oss för vad vi vill/behöver ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0