Fulla knullande människor

Det positiva med höstens närmande är alla tv-prpgram som startar och som underhåller till max. Igår var en riktigt underhållande kväll måste jag säga.
Först Idol, sedan Skånefruar och därefter Kungarna av Tylösand. Och det sistnämnda programmet har fått mycket kritik har jag sett - men oj va jag tyckte om det! Intriger, intriger, intriger i en härlig blandning av fulla knullande människor - det är sådant som säljer, great!

Nu ska jag göra lite nytta här under dagen, har satt igång en maskin tvätt och ska nu plocka undan och fixa lite här hemma. Ska också ta kraft till mig och dammsuga och tvätta golven idag, det behövs.
Så när Michael kommer hem är här skinande rent och allt i toppform - det är så det ska va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0