En ny rolig vecka har startat

Oj, kom just på att jag i det tidigare inlägget nämnde att "en ny rolig vecka har startat", kanske undrar ni vad jag har för roligheter att se fram emot?!
Egentligen är det inte jätte spännande, och veckan är inte heller fullspäckad direkt - men en del roliga inplanerade saker kommer att ske.

Idag ska vi åka till min käraste mamma för att gå igenom de bebisgrejer (kläder osv.) som hon sparat efter lillebror. När vi ändå är där passar vi på att bli bjudna på middag så slipper vi tänka på det här hemma idag - vi gör två flugor på smällen.

På tisdag är det hockey som gäller, Frölunda - AIK, det ser vi fram emot...hoppas verkligen att det går bättre nu i premiärmatchen hemma, annars är det ju en tragiskt start på säsongen och jag lägger inte en krona till på att se dem leka på is.

På torsdag ska vi på visning/studiebesök på förlossningen i Varberg. Jag har ju redan besökt stället, var ju fasthållen där flera timmar för ett par veckor sedan - men det ska bli spännande med en rundtur, för sist låg jag ju bara uppkopplad i en säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0