Det närmar sig lördagkväll

Nu har vi fixat och donat lite här hemma. Jag har vikt tvätt och plockat undan och Michael har dammat de höga höjderna som jag inte når utan stol. Tur att han är lång!

Jag har bakat också, ja ja ja. Idag igen! Det blev detsamma som igår, kladdkakemuffins - de tog ju slut så otroligt snabbt, så jag fick fylla upp skåpet med nya och vi har provsmakat - lika goda som de som bakades igår!

Nu ska jag fixa till mig lite om en stund, när jag orkar... Hade egentligen velat gå och lägga mig och sova, men det blir ingenting med det - det är ju lördag, och det är en synd att sova!
Vi får lite besök ikväll, och det är ju alltid trevligt. Så det blir en dag hemma, men om den blir stillsam och lugn eller inte kan jag inte svara på. Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0