Dagens sysslor gjorda, trots bråkig (älskad) bebis.

"Att göra"-listan är nu tom. Jag har fått gjort det jag hade planerat idag, trodde inte jag skulle orka eftersom att bebisen bråkar lite med mig idag. Den trycker och har sig, lätta tidiga sammandragningar kallas det tydligen... Ingenting emot vad som kommer att komma såklart, men jag klagar inte heller - menar bara att jag trodde att jag skulle sitta stilla här, eftersom att det känns bra och är lugnt när jag sitter i stillsamhet.
Men jag tog mig i kragen och tog tag i allt ändå.

Fixat med tvätten, ska snart hänga upp den andra maskinen som är klar vilken minut som helst.
Har också tagit en liten kort promenad och hälsat på storebror på jobbet, var mest där och sa hej och kollade läget och sedan hem igen.
Plockat undan, fixat och donat som alltid behöver göras. Bland annat fick jag mig ett ryck och planterade om tre små kaktusar som jag tyckte stod lite tråkigt i sina små brukor, planterade istället ut dem i ett "fat/skål" och smyckade planteringen med stenar och värmeljus - mycket läckert får jag nog själv säga!
Dammsugit och tvättat golven, ja nu doftar här så där gott av smultron eller vad det nu är för doft Ajaxen ger.
Ibland är man bra duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0