"Anonym" - tack för IP-adressen.

Tänkte att jag nu innan jag ska gå och lägga mig skulle logga in här på bloggen igen för att se om jag eventuellt har fått någon ny kommentar. Och det hade jag uppenbarligen...

Återigen skriver någon "Anonym" och yttrar sig:
"SD är nassar och därmed du med!" Undrar vad "Anonym" heter egentligen?
Du har lika mycket rätt att tycka och tänka och ha åsikter som jag - jag säger ingenting om det...men jag står för vem jag är och vad jag tycker. Vågar du göra detsamma?
(Jag tillägger att jag absolut inte är nasse, ska sanningen fram är jag faktiskt en väldigt snäll och go människa mot de flesta)

Eftersom att jag hade Ella här på kaffe/te besök förut och fick upplysning av henne om att man kan spåra en IP-adress inom ett visst område kan jag kanske lista ut vem "Anonym" är - för om ni inte redan visste det så står inte bara ert val av namn då ni kommenterar utan även er IP-adress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0