Anonym - speak up again!

Fan...jag fick en kommentar på mitt inlägg här på bloggen, från någon fräcking som valde att använda sig av namnet "Anonym".
Ett litet påhopp, men egentligen rörde det mig inte i ryggen och jag bryr mig inte om det han/hon skrev för fem öre. Men tyvärr råkade jag trycka på "Radera" efter att jag markerat den istället för "Publicera" och därför är jag tvungen att ta upp det här - för jag vill ju inte att någon ska uppfatta mitt misstag fel - jag raderade inte kommentaren för att jag tog illa upp eller är rädd för att visa den, jag tryckte helt enkelt på fel knapp.

Kommentaren innehöll påpekande om att jag kommer att bli en av Sveriges sämsta mammor till mitt kommande barn och att barn till föräldrar som röstat på SD borde omhändertas av Socialtjänsten innan föräldrarna uppfostrar fler rasister i Sverige.
Varför skulle jag bli en dålig mamma på grund av det? Och mitt val av uppfostran till mitt barn har ingenting med politiska åsikter att göra!
Jag kommer inte bli en sämre mamma på grund av min röst på SD och mitt barn kommer inte få en sämre uppväxt på grund av att jag har en åsikt som inte du tycker om eller la min röst på ett parti som du uppenbarligen är rasistisk emot! Min politiska åsikt har som sagt var ingenting med barnuppfostran att göra...och min lilla skatt kommer inte bli rasistiskt uppfostrad!

Vi ska inte ens döpa vårt barn i kyrkan på grund av att jag inte vill bestämma vad mitt barn ska tro eller tillhöra - det är ett val jag tycker att varje människa ska få fatta själv.
Detsamma gäller alltså politik...min åsikt i politik påverkar inte mitt barns kommande åsikt i politik!

Du är välkommen att skicka kommentaren igen så lovar jag att trycka rätt denna gång! Och har du ett namn är du välkommen att använda dig av det!

Det ska minsann bli skönt när detta lagt sig om ett par månader...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan Carro! Ville bara säga att jag tycker minsann jag också är en bra mamma till mitt barn (din brorson) och jag röstade på SD, jag står för mitt val att det har gått alldeles för långt i Sverige och tycker att alla som gnäller om invandring osv och sen när folk vänder kappan inte kan stå för det och ska hålla på o säga upp vänskapen. TÖNTIGT och BARNSLIGT! Jag står på din sida och VET att du kommer bli en underbar mamma till ditt barn!

2010-09-20 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0