Sovmorgon...oj va skönt!

Imorse fick jag sovmorgon, helt otroligt underbart skönt! Till 09:00 fick jag lov att sova - det var länge sedan! Och vilken skillnad det kan göra...jag känner mig utvilad!
Tack Michael!

Idag har Michael varit iväg och skrivit kontrakt för det nya jobbet - så kul, glad för hans skull! Spännande... Och eftersom att han jobbat där under sommaren och en hel del inringda extrapass vet han ju redan att han kommer trivas, och det måste ju kännas bra.
Nu är han hos frisören och gör sig julfin, ska bli spännande att se resultatet när han nu snart kommer hem. Och sedan ska även jag leka frisör, om han vågar tillåta mig och inte har ändrat sig, och slinga hans hår - blir ju så mycket billigare att göra det hemma, hos frisören tror jag att han fick betala 600-700 kronor sist...och de pengarna kan man ju lägga på annat!

Nellie har precis somnat, hon har varit vaken länge nu och vi har myst i soffan. Underbara unge!

Inga planer för denna dag, känns lite jobbigt...men jag ska nog komma på något äventyr vi kan bege oss ut på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0