Sovmorgon, minst sagt...

Ja, imorse blev jag bjuden på en ordentlig sovmorgon.
Michael var ute och roade sig en stund inatt, han kom hem runt 03:30-tiden. Då blev det mys vid köksbordet, nattmackor och prat. Vet inte vad klockan var när vi kom i säng, men det blev sent - eller tidigt, beror på hur man ser på klockslagen.

Nellie sov gott, från 03:00 till 05:30, mat och ny blöja. Sedan samma rutin 08:30...och sedan sov vi gott. Och jag sov minst sagt gott.
Jag vaknade runt 14:30, Michael bjöd mig på en ordentlig sovmorgon. Och det var verkligen behövligt med tanken på natten till igår, då jag hade få minuter med stängda ögon på grund av att Nellie var lite orolig. Sedan var hon ju vaken från 07:00 fram till typ 15:30 igår också, en övertrött och lite ledsen Nell blev resultatet av det. Men sedan sov hon gott.
Tack Michael för att jag fick sova ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0