Snällaste ungen i stan

Idag har vi varit på BVC. Lille Nellie är stor, hon växer så det knakar...idag vägde hon 4710 g och var hela 52,5 cm lång.
Hoppas inte hon fått sin pappas växargener, i sådana fall kommer hon garanterat ha växt förbi mig när hon fyllt 13 och då kan jag stå där - en meter nedanför henne och försöka få henne att lyssna på mig.

Efter BVC besöket åkte vi till Kungsmässan för att handla julklappar...och vi blev nästan klara. Har tre kvar att köpa, men det får bli morgondagens bekymmer!

Min kära pappa har varit här på fika besök - mysigt värre att ha honom på besök. Och massa julklappar lämnade han, Nellie har tydligen varit snäll i år, snällaste ungen i denna stan! Oj va hon ska få öppna paket på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0