Same shit, eller inte...

Igår blev det en riktigt trevlig dag. Besök kom, och det älskar vi ju - speciellt efter att ingen alls besökte oss i förrgår, då vi istället behövde åka iväg för att få umgås med folk - hihi.
Niklas & lilla söta Thea kom på kaffebesök. Och Thea har börjat tycka om mig lite tror jag, hon är väldigt kramig - och det gillas!

Jag bakade mjukpepparkaka, men gjorde misstaget och gräddade den i muffinsformar och det var inte populärt - Michael ville haft den gjord i en ordentlig form, för honom var det tydligen viktigt att den mjuka pepparkakan var skuren i fyrkanter, inte gott i muffinsformar.
Förstår inte hur man kan ha åsikter om formen på kakan, det är väl same shit, eller? Frågar ni mig så smakade det precis likadant!

Sedan spenderades hela eftermiddagen och kvällen hemma hos Nellies farmor och farfar - där trivdes vi bra och fastnade. Vi såg till att vi blev bjudna på middag, gott gott. Och sedan blev det kaffedrickande och lussekatter bjöds det också på.
Mysigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0