Mysiga dagar!

I söndags kom bror med flickvän på besök. Vi tittade på hockeyn, utematchen mellan Färjestad - Frölunda. Gick ju som förväntat, otroligt rörigt spel - något av det sämsta jag har sett under denna säsongen faktiskt.
Sedan blev det massa gott att äta, onyttigheter, och film. Filmen var också sämst, vi satt alla och väntade på att någonting skulle hända - för det stod att det var en action, men oj så seg...
Men trevlig kväll ändå får jag säga!

Igår spenderades hela dagen hemma hos pappa. Det blev fika och kort-turnering, sedan bjöds det på mat...vilken tur vi hade som slapp tänka på middag igår - vi fick allt serverat.
Har vi tur kommer dem och hälsar på oss en stund idag, efter deras shoppingrunda. Vi får väl se - ingenting bestämt, men ett kanske är sagt.
Och nya kläder fick Nellie också, igen...Ett par söta leggings, en klänning och en mysbody. Tack!

Och mer besök blir det. Svärmor och svärfar kommer också idag, för att kramas hejdå och gott nytt år innan dem åker (imorgon) till Sicilien för att fira nyår...

Och i eftermiddag blir Nellie och jag hämtade av Kent, då beger vi oss till Fjärås för att spendera kvällen - umgås och äta mat.
Michael ska på hockey, så då passar jag på att umgås med mamma. Roligare än att sitta hemma ensam...eller, ensam hade jag såklart inte blivit, jag har ju Nell, men hon är ännu inte allt för social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0