Besökstiderna över för idag...

...tyvärr kan man väl säga - för vi älskar att få besök!

Varje dag är underbar, på sitt speciella lilla vis. Det bästa av allt med dagarna som går är att få spendera dem med den sötaste i världen - min lilla söt Nellie såklart!
Men att få trevligt besök är också roligt, Nellie pratar ju tyvärr inte så mycket så det är trevligt med socialt sällskap emellanåt!

Igår kväll kom min kära bror och brorson på besök, alltså Nellies morbror och kusin. Alltid lika trevligt att träffa dem, tyvärr blev det bara en snabb visit eftersom att Jimmy var trött och behövde komma hem till sin säng...eller så var det film och popcorn som dem nämnde som lockade.

Imorse blev vi glatt överraskade av att någon stod vid dörren helt spontant - där stod Michaels syster, Nellies faster som hade svårt att kalla sig faster och istället ville vara moster. Det är svårt att ställa om kan jag tro...

Nellies farmor och farfar har också varit här på besök idag, det blev gott fika och myspys i soffan!
Och paket levererades, tack tack hemskt mycket tack!
Nellie blir ju en månad imorgon, så hon fick en jätte söt pyjamas som hon snart växer i och kan sova gott i.
Michael & jag, som firar 4 år tillsammans idag, blev också uppvaktade - med en flaska glögg - inte vilken glögg som helst; "Frölundas mästar glögg". Och en fin blomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0