Älskade lilla liten, Nellie Chanelle



Jag minns att Michael och jag förvånades över hur man kunde älska någon så otroligt mycket, någon så liten, någon man aldrig mött...ja, under 9 månaders tid funderade vi över hur det kunde vara möjligt.

Idag vet vi att det är möjligt, för vi kan omöjligt vara annat än lyckliga och det finns inte en chans i världen att älska någon så mycket som denna lilla prinsessa.

Idag är Nellie 24 dagar och känslan är dubbel...
Det känns som att det var i går eftermiddags vi befann oss på förlossningen och förflyttades till BB med våran nyfödda dotter. Det känns som att tiden sprungit ifrån oss...
Å andra sidan känns det också som att det här är vardag, det finns och har inte funnits någonting annat. Att Nellie är en del av varje dag känns som en självklarhet och på något sätt har jag svårt att tänka tillbaka på tiden innan, det känns som att det var evigheter sedan, och jag kan omöjligt föreställa mig en dag utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0