Vissa dagar tröttare än andra

Jag har varit hemskt trött idag, konstigt nog. Jag har ju verkligen inte gjort någonting alls... Men det sägs ju att en graviditet kan göra en trött emellanåt, så man får väl acceptera det faktum antar jag.
Och dessutom känner jag mig vanligtvis, för det mesta faktiskt, oförskämt pigg så jag borde inte klaga då tröttheten smyger på...sådana dagar har man ju vanligtvis ändå, gravid eller inte.

Har sovit en stund på soffan, det förtjänade jag nog. Och det behövdes då jag kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre och jag var på väg att somna rakt ner över tangentbordet.
Fortfarande trött, men ska få lite nytta gjord här hemma innan jag kryper till sängen för natten...har ju verkligen knappt gjort någonting alls idag, så jag får se till att ordna till det lite här - så att jag inte får allt för arga blickar när Michael kommer hem från nattjobbet imorgon bitti och här ser ut som ett bombnedslag.

Disk och tvätt maskinen är igång, väntar på att de ska bli klara så att jag kan ta hand om det rena innehållet.
Plocka undan lite, och vika ihop den tvätt som hänger på tork nu.
Ja, alltid hittar man någonting att sysselsätta sig med, och det tycker jag är bra.

Nu sitter jag och njuter av chokladpudding och en kopp kaffe innan jag lyfter mig ur stolen för att göra mer vettiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0